TROSA Stiprus Startinio 8-9-Ratai Elektronines Droselio Valdytojas 5mm TP-902 Atveju Maserati Ghibli Quattroporte (M156)~Į

€148.70

Nauja prekė

1 Prekės

Žymos: atveju, byla atveju, atvejų, elektronika, Pigūs atveju, Aukštos Kokybės atveju byla, Kinija atvejais elektronikos Tiekėjai.

Stiprus Startinio 8 9 Ratai Elektronines Droselio Valdytojas, Automobilių Sklendės, Akceleratoriaus, 5mm Storio, 4-skaitmenų Ekranas, Skirtas (su specialia sąsaja), TP-902 atveju Maserati Ghibli Quattroporte (M156) 2014~ANT , nemokamas pristatymas!

Pastaba: Prašome atkreipkite dėmesį, kad jūsų automobilio markė ir manufacturered metais, kai pateikus užsakymą!

I. Informacija Apie Gaminį

II. Modelis:

F1 Komforto režimas

F2 Sporto modelis

F3 Lenktynių modelis

NEI Originalus automobilio režimą

EB Ekonomikos modelį

F1 F2 F3 ir EB modelio visi turime lygio 1-9 kolonėlė

III. Produktas Pagrindiniai Bruožai

1, Patobulinta elektroninio droselio reakcijos greitis;

2, Pagerinti elektroninis akceleratoriaus jautrumą;

3, Sumažinti variklio indėlius;

4, Plug and play, neardomieji įrengimas;

5, Taupyti degalus 3~8%;

6, 60~70% efektyvumą padidinti pagreitis.

IV. Veikimo principas

1. Elektronines Droselio ir " Fly-by-wire Sklendės

Kartu su sparčiai plėtoti auto pramonėje, auto gamintojai Amerikoje,

Vokietija, Japonija ir kitomis šalimis iš eilės priėmė elektronines droselio kontrolė

sistemą pradžioje, 1990. Elektronines droselio kontrolės sistema iš esmės sudaro sklendės

pedalo pedalas poslinkio jutiklis, EVB (elektroninis valdymo blokas), duomenų magistralės laidai, valdymo

variklio ir choker vykdančioji mechanizmas. Elektroninis droselis yra visuotinai priimtas

gana nauji modeliai. Elektroninis droselis yra pavadintas palyginti su fly-by-wire sklendės

kurios funkcijos tiesioginis ryšys tarp akceleratoriaus pedalo ir choker su plonu plieno

viela. Kad ateis gylis akceleratoriaus pedalą tiesiogiai atitinka angos plotis

iš choker. Elektroninis droselis yra be vielos. Ateis gylis sklendės bus konvertuotos

į varža po potenciometras (su kintamosios varžos) montuojamas

pedalo. Elektroninės sistemos, automobilių netiesiogiai nustato gylis pedalas per

mėginių ėmimo varža. Galiausiai, EKIU bus įjungti žingsninis variklis kontroliuoti

angos plotis choker. Jis gali būti lengvai rasti per principo palyginimas, kad fly-

by-wire droselio funkcijos paprasta sistema ir tiesioginė kontrolė, dalis

angos plotis akceleratoriaus ir choker yra 1:1. Savybės elektroninis droselis

yra taip: akceleratoriaus pedalas tik rodo, vairuotojo veiklos ketinimą, o

galutinis teisę kontroliuoti choker priklauso EKIU.

2. Savybės Elektronines Droselio Valdymo Sistema ir valdymo blokas(ECU)

Modeliai su elektroniniu droselio kontrolės sistema, valdymo blokas analizuojame ateis gylis

sklendės kartu su auto sąlygas, kontroliuojant elektroninio choker, ir

tada apskaičiuoti atitinkamos angos plotis choker šiuo metu. Kai naras

pagreitina staiga ne laikas, paleisties (protektoriaus pedalo iki galo), EKIU bus

atlikti analizę, atsižvelgiant į dabartinę auto greitis, angos plotis choker ir

kiti veiksniai, atitinkamai apriboti angos plotis choker požiūriu

kuro taupymo ir pagrįstą išmetamųjų teršalų, kontrolė, kuro purškimo sistemos

apriboti maksimalus purškimo kuro įpurškimo purkštukų tuo pačiu metu. Tokiu būdu vairuotojas

pajusite, kad automobilių prasideda pradėti po droselio yra treaded o, kuris yra

vadinamasis droselio atsilieka. Todėl, sklendės atsilieka yra iš tikrųjų rezultatas-valdymo blokas

operacija apribojant momentinių produkcija variklis, kuris gali padaryti automobilių

labiau aplinką tausojančią ir energijos taupymo.

3. Veikimo Principas STIPRUS STIPRINTUVAS

(1) Paspartinti choker atidarymo ir pagerinti statinio atsakymą

"Pagreitis" STIPRUS STIPRINTUVAS supratau, daugiausia gerinant atsakyti

jautrumas choker. Kai ECU nustato, kad vairuotojas ketina paspartinti, tai

bus įjungti greito atidarymo choker per grandinės signalų pagerinti atsakyti

jautrumas akceleratoriaus.

(2) Paspartinti droselio signalus ir pagerinti dinamines

Kai akceleratoriaus protektoriai dėl akceleratoriaus pedalo, STIPRUS STIPRINTUVAS bus apskaičiuoti pakeitimo

norma sklendės signalai pagal ateis gylis ir laikas. Keitimo kursas yra

dalis paspartinti reikalavimus. GALINGAS STIPRINTUVAS bus padidinti tokių pakeitimo

normos ir pagaliau suprasti, didžiausias dinaminis atsakas auto pagreitis.

(3) pateikiant neteisingą vairavimo stilių EKIU koregavimo variklio parametrai

EKIU šiuolaikinio variklio paprastai yra pajėgi savarankiškai pritaikyti savo vairavimo stilių. Jei

vairuotojas dažnai protektoriai ant droselio greitai į didelį gylį (taip pat žinomas kaip traukia

greičio), EKIU bus palaipsniui mano, kad vairuotojo stiliaus linkęs būti "smurto". Šiame

taip, variklis pamažu prisitaikyti choker ir kuro purškimo sistemos, ir t.t. gauti optimalų

reguliuodami parametrus variklio pagal šio stiliaus. Po GALINGAS STIPRINTUVAS naudojamas

ilgą laiką, net jei vairuotojas vairuoja automobilį su ankstesniais "mylia" vairavimo stilių, variklio

bus dar įgyti patirties "smurtinių" vairuotojo, kuris yra lygiavertis patikslinimas

ECU parametrus. Ne ilgai trukti, variklis automatiškai keisti jos parametrus

prisitaikyti prie tokio važiavimo stiliaus.

V.

Garantija Trejus metus
Elemento Aukštis -
Ekrano Spalvos Aukso kraštais
Elemento Ilgio -
Prekės Svoris 0.3
Elemento Tipas Stiprus Startinio 8
Gamintojas Dalies Numeris TP-902
Prekės Pavadinimas TROSA
Specialios Funkcijos Spartinti, didinti
Mainų Dalies Numeris -
Medžiagos Tipas žetonų
Elemento Plotis -
Šalis/Regionas Gamyba Kinija
Paskirties Transporto priemonės PRIEKINIAI
Kitos Dalies Numeris -
Pakuotės Dydis 24cm x 14cm x 6cm (9.45in x 5.51in x 2.36in)
Įrenginio Tipas Nustatyti
Pakuotės Svoris 0.4kg (0.88lb.)

Panašūs produktai